Kızlar meraba hsg çekilcem iki adet dönemi sonra ama aklıma takıldı sizde herhangi bişe çıktı mı tıkanıklık vs hiç hamile kalamadım ve hiç bi problem de yok acaba tıkanık mı ya da başka bişe mi var diye düşünüyo insan yani hiç gebelik yaşamadan da tüplerde sıkıntı olabilir mi