indesscribable Merhaba anneler 🌸 bebişim 34 haftalık olması gerekirken bugün, ölçümlerde 33 haftalık çıkıyor. Doktorum duruma göre erken doğum yaptırabilirim dedi. Kilosu 2150 gram şu an. Yaşayan var mı? Kafam çok karışık 😞
imren91 indesscribable Ölçümlerde 2 hafta önde geride çıkmasını çoğu hekim normal buluyor. Kaldı ki az diyelim neden erken alıyor ki. Başka sorun mu gördü acaba? Kesin karar vermeden başka doktora da görünün bence.
Babyy1S indesscribable başka bir sorunu yoksa neden erken alıyor 100 200gram eksik diye erken almasi bana mantıklı gelmiyor anne karnında her gün çok değerli bence başka doktora daha görünün ben olsam baska sorunu yoksa o doktora devam etmezdim
Ftm01 38 haftalığız bizimde karın çevresi 2 hafta geriden geliyor malesef 36 haftalık gözüküyor bende çok üzgünüm dün sancıyla gittim sabaha kadar sancım vardı sabah durdu aksine doktor benim en azından doğum için 1 hafta daha beklemesi gerektiğini söylüyor 2.700 2.800 civarında kilosu 3 kilo bari olsun diyor 😔
indesscribable Ftm01 umarım her şey iyi olur, yolunda gider biz ve bizim durumumuzda olanlar için🌸 o kadar hassas bir konu ki üzülmeden edemiyor insan. Bekleyip göreceğim ben de ne olacak ne bitecek
indesscribable imren91 başka bir sorun olmadığını sağlıklı göründüğünü söyledi ama bu şekilde devam ederse erken alabilirim dedim işte 😔 araştırdım biraz normal diyorlar 2 haftaya kadar ama ister istemez kafam sürekli bu konuda
rabiaa06 Aynı şeyi yaşadık. Gerilik arttı bizde ilerleyen haftalarda. Hemen hemen 3 hafta fark çıkmaya başladı. 37. Haftada Doğuma aldı doktorum çünkü Doppler de yani bebeğe giden damarlarda sorun çıkmaya başlamıştı. Size tavsiyem sık sık kontrole gidin ve doktorunuza güvenin onlar ne zaman müdahale edilmesi gerektiğini iyi bilir. Ben çok üzülmüştüm daha küçük diye bebeğim 2200 doğdu ama iyi ki de erken davrandık diyorum çünkü kötü sonuçlar olabilirdi. Bebek anne karnında beslenemediğinde strese giriyormuş ve bünyesi beyni korumak için beyne daha çok kan pompalamaya çalışıyormuş o yüzden sıkıntı yani doktorumun söylediğine göre. Eminim siz de Allah’ın izniyle bebeğinizi sağlıcakla kucağınıza alacaksınız ☺️ Bunları doktorunuza güvenin diye yazdım. Önemli olan bebeğin en doğru zamanda doğurtulması☺️
indesscribable rabiaa06 çok teşekkür ederim biraz moral oldu bana hikayeniz 🙏🏻 ben bakamadım mı acaba diye öyle vicdan yapıyorum ki anlatamam. Bundan sonraki kontrollerim haftada 1. Umarım her şey olması gerektiği gibi olur sağ olun tekrardan 🌸
Nurunsl rabiaa06 bnm yaşadıklarımı yaşamışsınız :( bn daha dün öğrendim karın çevresinin 3 hafta olduğu 1780 kg. :( sık sık kontrole gitcem salı günü ayrıntılıya çok üzülüyorum korkuyorum zor bi gebelik geçirdim zaten. peki sizin bebeğinizin kilo alımı tamamen durmuşmuydu ? Yoksa durduktan sonra az az mı aldı sadece
indesscribable Babyy1S inanın bugün ben de o çok elektrik aldığım doktorumu biraz sorgulamaya başladım. Araştırdığımda normal diyorlar 1 hafta gerilik için diğer doktorlar veya aynı tecrübeyi yaşayanlar. Diğer hafta da kontrolüm var gidip tekrar değerlendireceğim. Teşekkür ederim cevabınız için
Fyz69 Canım ben şuan 38.haftamdayim ve bebeğim 25.haftadan beri iki hafta geriden geliyor ilk bu durumu öğrendiğimizden beri her hafta kontrole gittik ölçüm ve doppler ultrasonla kan akışına bakıldı önemli olan bu 2 hafta açığı dahada acmamasiydi çok şükür öylede devam etti 840 gramla başladık sıkı takibe şuan 2850 Allah’ın izniyle üzülme sende 1 hafta gerilik çok önemli değil doktorun fark dahada açılırsa diye öyle demisdir bence her bebek birde değil zaten bu gerilikler genetik faktorlede böyle oluyor kafana takma beslenmene dikkat et protein ağırlıklı beslen
indesscribable Fyz69 çok teşekkür ederim umut oldunuz 🌸 bu hafta iyi bakacağım kendime bakalım diğer kontrolde fark edecek mi 🤗