Sevinc02 Merhaba arkadaslar, Hamilelik doneminde sac boyadinizmi? Boyadinizsa bir sorun oldumu? Men 4cu ayimin sonundayim boyadim amma korkuyorum🤦♀️
Tugceasel_ Sevinc02 doktorum bitkisel sadece demişti çünkü bebeğin gelişimini etkiliyormuş bi doktorunuza danışıp yapsaydınız kesşke ☺️
Sevgiliilknur Sevinc02 Boyadım canım hic bir problem yasamadım. Oje bile surmeyın diye duymuştum ama gercekten abartı dıe dusunuyorum.
Sevinc02 Tugceasel_ Doktoruma danistim. Oda oyle soyledi Amyaksiz boya kullana bilirsin dedi. Bende kullandim) Amma internetde o kadar kotu seyler yazmislarki korkdum) Birde annelerden oyreniyim dedim
Aydabdullah Sevinc02 doktorun oyle olur dedi ise korkma ama yinede sen daha boyama doguma kadar nacizane icine korku suphe girmesin diye diyorum
Piremsess Ben boyatmış 7.ayimda hatta simdi son günlerimiz nasipse dip boyası da yaptırdım doktor bir sorun olmayacağını söylemişti suanlik bir problem olmadi