Herkese iyi akşamlar;
38+4 deyiz kızım 3.700 kilo doktorum tam nette hesaplayamıyor olabilirim çünkü suyunda fazla karnın çok büyük bu kiloya göre bu yüZden normal doğum yapmak istemiyorum bebek hesapladığımdan büyük olabilir omuzları Takılır ve seni çok zorlar dedi. Aynı zamanda ne nişan nede su geldi hiç bir belirti yok arada sırada adet ağrısı gibi belim ağrıyıp geçiyor. Bir hafta sonraya39. Haftamızı dolduğumuz güne randevu verdi eşyalarını arabanın bagajında getir son kez bakıcam o gün sezeryana da alabilirim dedi. Bu şekilde bişeyle karşılaşan var mı ? Merak ettim yazmak istedim.