Brfutryaki juliet2021 canım 2 seçenekten vera daha güzel geldi bana kuzenimin kızının adıda Era bizimkide nasipse Liya olucakk 😇😇😇
Papatya0605 juliet2021 ece bence vera kulağa anlamı yok gibi geliypr ya herkeste var bide çok duyuyorum
Mutiess juliet2021 Bence Vera bende ilk Vera koymayı düşündüm UMAY LARİN de karar kaldık🙏🏻♥️ Umay Vera olacaktı 🥰
Burcuclk Mutiess Umay çok güzel bir isim eşimi ikna edemedim Aysima istiyorum şimdi de ona amine istiyor ne yapcaz bilemedim 🤷♀️
Mutiess Burcuclk Bizim babamız Asker. Asker eşiyim o çok istedi Umay’ı marşı var söylüyorlar oradan duymuş ♥️