Merve-962019 Kızlar son ay doğum için ağda yaptırırken kasıldığımızda doğurmayız dimi şuan 3. Ay şimdiden kara kara düşünüyorum karnımızdan göremicez mecbur kuaföre yaptırmamız lazım siz napıcaksınız?
Selimegzoglu Merve-962019 bence sen şimdiden git yavaş yavaş alış hiç gitmediysen ilk defa gittiğinde daha çok kasılırsın
imren91 Merve-962019 Ben ağdaya gidiyorum. 35 te gitmiştim. 37 ye az kaldı ama çok az çıktı. Tekrar giderim diyorum. En rahatı ağda gerçekten
Beker Merve-962019 normalde de hep ağda yaptırıyorum kendim yapamıyorum zaten en son 32 de yaptırdım şuan 36 çok çok az çıktı bende napacağımı düşünüyorum
Unlukacar Merve-962019 bence öyle son aya bırakma canım benim hiç bir sorunum yokken bi anda suyum geldi 35+4 de doğum yaptım ve maalesef ağdaya randevu almıştım gidemeden çatı muaynesine doğum yaptım gitmeden kendim evde gördüğüm kadar almaya çalıştım
minikos Bende 36+5 haftalığım dün yaptırdım canım bi sorun olmadı insan bi korkuyo tabi ama ben sürekli yaptırdığım için alışkınım sende alıştır kendini birden zorlanma kasarsın ister istemez yoksa
[silindi] Merve-962019 benim gittigim kisi son ay kimseye yapmiyorum tedbiren, oncesinde baslarsak zaten lohusalik bitene kadar rahatsiz edici olmuyor, kendimde de oyle yapmistim dedi bana