Ara ara kaşınma hissi oluşuyor ama hiç kaşımadan hindistan cevizi yağı bazende johnsons bebek yağı sürüyorum. 30+4teyim henüz çatlağım olmadı ama birazda vücudumuzun yapısıyla da ilgili bir durum sanırım. Önlem almak yavaşlatsada tamamen koruma sağlamıyor gibi.