annevehamile11 Mehmet Beye giden arkadaşlar var mı acaba? 30 haftalık olduk. Doktorumu değişmek zorunda kaldım. Mehmet Yıldırımı çok önerdiler. İnşallah giden vardır ♥️♥️♥️♥️
Naimeismail001 annevehamile11 metro hastanesi nde bende duydum iyi diye ama ben o hastanede Ferhat Erol a gidiyordum onu da tavsiye ederim