EgEslemin_Annesi0625 Hanımlar dizinde kaşık ve bel ağrınız varmı? Tahmin çok batıyor ağrıyor ve adet olcakmisim gibi sancim var yatiyorum oturuyorum geçmek bilmiyor😟sizinde böyle olanınız varmi
Glc EgEslemin_Annesi0625 bende 36 yım akşamları genelde ağrım oluyor bebek hareket ettikçe kasılıyorum özellikle kafasının olduğu aşağı taraflarda
Bgmky EgEslemin_Annesi0625 36+4 deyiz uzun zamandır kasık ağrısı çekiyorum. Bebek kasılıyor ağrı yapıyor. Yürüyüş yaparken başı aşağıya baskı yapıyor… yapıyorda yapıyor 😅 canı sağolsun sağlıkla gelsin de inşallah çekicez mecbur bu ağrıları
EgEslemin_Annesi0625 Glc benim sürekli geçmeyen bı ağrım var kokrtum açıkçası bide karnım yirtilcak gibi yürüdükçe bebek düşecek gibi geliyor
Glc EgEslemin_Annesi0625 sürekli geçmiyorsa bi doktora gidince bence dinlenince geçer diye biliyorum yalancı sancılar
EgEslemin_Annesi0625 Bgmky öyle tabi canım da ben erken doğarsa diye korktuğum için sormak istedim sadece sağ salim kolayca doğum yaparız hepimiz insallah 😍
Eerrennn_ EgEslemin_Annesi0625 Canim dinlenerek gecmiorsa bi doktorunla görus. Yalanci sancilar dinlenerek gecer. Enfeksiyon falan olmasin. Bende enfeksiyon vardi surekli kasik agrisi ve sanci gibi cekiyordum karnim tas kesiyordu. Bolca dinlen birak ev islerini bi kenara bisey kalmamis surda
EgEslemin_Annesi0625 Eerrennn_ evet kuzum 3 saat felan oldu geçmedi rahmim e iğne batıyor gibi bide duşa gireyim gecmezse gitmeyi düşünüyorum
EgEslemin_Annesi0625 Eerrennn_ kuzum bide hastaneye gitmek istemiyorum açıklığa baktırmak felan bu ikinci 1 cm açıklık hep olur diyolar o yüzden bide muayene eder 2 3 cm derse diye korkuyorum
Eerrennn_ EgEslemin_Annesi0625 Sıcak suyla yıkanma canım, erken dogum başlatır diolar. Bence git doktoruna baktır nolur bolmaz. varsa bişey durdurlar. Haftanda cok cok güzel dogsa bile bişeycik olmaz Allahın izniyle
EgEslemin_Annesi0625 Eerrennn_ inşallah kuzum tek korkum bebeği kuveze almaları yoksa doğsun bian önce görmek isterim prensesimi 😍
Eerrennn_ EgEslemin_Annesi0625 Hiç korkma ben 34 haftalık dogurdum şükür girmedi küveze 2700 dogdu. Senin bebişin yine büyük sanmıyorum dua edeceğim sana ❤️
EgEslemin_Annesi0625 Eerrennn_ çok teşekkür ederim kuzum Allah razı olsun rabbim bebeğini sana bağışlasın inşallah 🙏❤️