Eda319 Emine_yksr Bende ilk olsrak o doktora almıstım randevumü nasip olmadı. Ama genel olarak çok övüyorlar doktoru.
Sevmklcc Nilüfer hanıma ben gidiyorum başta soğuk gibi görünüyor ama çok ilgili birisi herşeyi anlatıyor bilgilendiriyor