Bende yeni yaptırdım bahçeci Tüp bebek merkezinde. 17 kasında transfer oldum. Doktorumdan çok memnunum şükür ilk denemede tuttu. İun 6+3 oldum bile. 😍 Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Fiyatlar şöyle ki, 10.500 lira sabit tüp bebek parası. İlk görüşme ücretsizdi. Ekstra taze transfer gerçekleşmeden hemen önce 2.100 lira talep ediyorlar ve yumurta toplama işleminden 3 ila 5 gün sonra transfer gerçekleştirilirse paranı iade ediyorlar. Dondurma işlemi gerçekleşirse paran kalıyor. İlaçlar ne yazık ki çok pahalı ortalama 7 8 bin liraya çıkıyor. Ardından donma işleminden sonra fazla yumurtan kalırsa 2.300 lira yıllık dondurma parası talep ediniyor. Yıllık bakımı bu yıl 650 liraymış. Bu ekstra ama ilk sene için istemiyorlar. Kısacası 30 bin lirayı gözden çıkarmanız gerekiyor. Maliyetli olduğu için doktor seçimini ve kliniği iyi seçin derim. Normalde ilk görüşmeler 600 ila 900 lira arası değişiyor bu çok saçma. Benim doktorum talep etmiyor ve o kadar mükemmel biri ki. Ön görüşme yapın derim. Hala arıyor ve durumu ilaçlarımı kontrol ediyor. İlk denememdi benim. Biraz uzun oldu kusura bakmayın 🙊☺️