Merhaba hanımlar bugün şeker yüklemesi yaptırdım kanda bişeg çıkmadı normal dedi ama idrar tahlili de yapmıştım idrarında şeker var dedi anlamdım hiç bişey daha yaşayan yada bilgisi olan var mı lütfen 🙏yarın tam olarak sonuçlarım çıkacak o zaman aile hekimim Bilgi verir sanırım 🙏