Kızlar doğum belirtisi mi diye endişelendim biraz 39.1 günlüğüz normal doğum yapıcam yani zaten kaç gündür belimde ağrılar vardı bugünde sabah uyanır uyanmaz karnım ağrıdı altıma yapıcak gibi oldum ama tualete gittiğimde yapamadım 2-3 kez böyle oldu sonra biraz yapdım biliyorum çok ayıp oldu utanarak yazıyorum ama bi şeyler öğrenmesemde duramıyom, neyse sonra bi kaç damlada beyaz akıntı oldu karnım bi kaç saat önce yine ağrıyodu şimdide belimde yine ağrım var ara sra da karnımın alt kısmında çok hafif bi kasılmalar oluyo bebekde çok hareketli her zamanki gibi, baya endişelendim doğum ola bilirmi diye