Herkes dependden çok memnun olunca ben de doğum icin depend aldim. Ama aklima bir sey takildi. Tecrübeli arkadaşlara sormak istiyorum. Ben ilk dogumumda normal hasta bezi götürmüstüm hastaneye. Çatalda, doğumdan sonra bana onu çok rahat takmislardi. Simdi depend, külot gibi olunca giydirmeleri acaba zor olur mu diye aklim karisti. Sonrasi icin cok daha rahattir ondan eminim ama dikişten sonra ebelerin giydirmeleri acisindan nasil oluyor acaba?