Busbushatun Emineee93 kullanmamak gereklı ama bırakamıyorsanız ılla azaltmak daha ıyı olucaktır sıgara yumurta ve sprrmın kalıtesını etkılıyor
Deletedmom5 Emineee93 yumurta toplama gününe kdr kullandm o günden beri içmiyorm 12 gün oldu😄😄 sana tavsiyem içme doğurganlığa etkisi var hem bebeğe de günah
Sbnm06 @Emineee93 doktorun bana ilk sordugu soruydu sigara…çünkü erkektw sperm kadinda ise yumurta kalitesini bozuyormuş..yani tüp bebekte sansinizi düşürmüş oluyorsunuz
Emineee93 Sbnm06 evet haklısınız çok teşekkür ederim arkadaşım için sormuştum oda içmicem dedi inşAllah bakalım
Hayalleredogru Ben içtim günde 7 tane falan eşimde içti normal seviyede tabi içmemek daha iyi ama bu dönemde strese girilmemesi gerekiyor ve bir ayda değişmez yumurta ve sperm kalitesi en azından 6 ay önce bırakılması lazımdı etkisi olması için canım