Merhaba geçen ay 2 gün kanamam olmuştu 8 kasımda
bu ay adet olmadım 1 Hafta geçti test yapmadım ama
geçen ay adet mi oldum yerleşme kanaması mıydı tam bilmiyorum
aradaki fark nedir?
bide Eğer yerleşme kanaması ise son adet tarihimi ekim olarak mı hesaplayacağım