BAS123 Mrymeral canım ben ne olur ne olamaz diye ikisindende koydum çünkü şuan doğum şeklim belli değil ama sezeryande gecelikten daha memnun kalanlar var dikiş yerini sıkmadığı için
mom_ Önden düğmeli pijama ve gecelik aldım. Doğumdan öncede sonrada kullanışlı olur. Zaten kanama olurda pijamama geçer diye çantamda yedek bulundurmak istedim. Süslü şeyleri sevmediğimden ve bütçeme göre uygun olduğundan Lcw dan almıştım.
mom_ Bide normalde S beden giyiyorum ama geceliği herkes büyük al büyük al dedi bunun üzerine L-XL aldım sonra pişman oldum şuan 30+4teyim M beden çok rahat oluyor. Esneyen bir kumaşı varsa çok aşırı büyük almamanızı tavsiye ederim
42_Saripapatya_42 Ben normal doğum yaptım ilk bebeğimde hem gecelik hem pijama takımı koydum ikiside lazım oldu.simdide ikinci dogumumda ikisindende koycam 🤗