35+4 üm 1 cm açılmam ve sancım var nst de 55 lerde sancım çıkıyor ara ara 100 oluyor sancılarımı durdurmak için serum yapıldı bebek içinde ciğer geliştirici vuruldu bu haftalarda doğumu gerçekleşen anneler neler yaşadınız veya benim ve bebeğim ile ilgili ne düşünüyorsunuz nasıl ilerler sizce erken gelir mi yoksa sancılar kesilir mi