Polikistik over hastasıyım daha önce çok tedavi denedik olmadı ama rahim filminden sonra hapla 3 yumurtam gelişti ve çatlatma ignesiyle oldu 6 haftalikti gittiğimde kese var bebek yok dediler alalım dediler aldırmadim bekliyorum cuma günü belli.olcak böyle bir durum yaşayan var mı