Betulll06 6 haftalık hamilelik nasıl geçiyor.Benim bulantı,kusma çok fazla sizin de öyle mi merak ettim😔🤮😩
babyberry Betulll06 kasık ağrılarım ve lekelenmelerim var onun dışında mide bulantısı baş dönmesi hiç yok. Progestan kullanıyorum hepimiz sağlıkla kavuşalım bugün bebeği minicik De olsa doktorum görebildi harika bir duygu
Mom8899 Betulll06 6 haftalığız bizde, herşeyden tiksiniyorum ve çok az tuzlu şeyler yiyebiliyorum onu da çıkarıyorum geri 😅 bi de acayip halsizlik ve baş ağrım var, Allah yardımcımız olsun bebişler sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻
Esinns Betulll06 bulantı var maalesef aç olduğum halde yemek istemiyorum ama mecburen yemeğe çalışıyorum 2 haftadır 3 sefer oldu akıntı içinde incecik kan geldi doktora söylemedim ama normal diye biliyorum bu durumu
Anne3 Benim Allaha şükür kama bulantı vs yok sadece iştahsızlık ve yorgunluk halsızlik aşırı uyku var 🤷🏻♀️ Ama bünyeden bünyeye değişiyor kuzum Allah yardımcın olsun
Nurdanblkoglu Eğer çok migde bulantın varsa doktoruna söyle hap veriyor benimde sabahtan akşama kadar yediklerim agzımda geziyordum sonra ilaçla rahatladım
Betulll06 Nurdanblkoglu Çarşamba günü hastaneye gideceğim kalp atışı için gittiğimde söyleyeceğim hap kullanmak en iyisi 👍
Sevoo_-genc babyberry benimde sadecekanamam var sanirsin adet goruyorum ozellikle lavaboya gidince sizinde oylemi doktor kontrol etti ama bir sorun var demedi ilcta yazmadi
babyberry Sevoo_-genc canım sana hemen başka doktora git demiştim farklı bir postta benim iki kere bir minik tuvalet kağıdı doldurmayacak kadar az gelmesine rağmen bir gece hastanede kaldım iğneler ilaçlar verildi. Eğer imkanının varsa başka bir doktora git derim kanamanın her türlüsü tehlike. Allahım sana bana bağışlasın inşallah bebeklerimizi ama belki bilmiyptsundur diye uzun uzun yazdım üzülme ama başka doktora mutlaka git
babyberry Sevoo_-genc beni de kontrol etti içeriden bir şey yok ama rahim temiz ama ona rağmen yaptı en azından bir fitil iğne bir şey verilir
AsenaEmre Sevoo_-genc Tatlım seni korkutmak istemem ama doktorlar bir damla kanı bile tehlikeli görüyorlar bu dönemde bulunduğunuz yerde fakülte Hastanesi’ne sevk ye isteye bilirsin
Sevoo_-genc babyberry bulundugum yerde sadece bir tane hastane var ordada bir doktor malesef ☹️ mecburen ona gitmek zorundayim ozel var ama malesef onada butcem yetersiz
Laylaaaaa Sevoo_-genc haftasına hiç takılma döllenme yumurtlamayla alakalı bisey doktorlar bilmedikleri icin yumurtlama dönemini direk adetin 1 iç günü hesap yapıyor ayaklarını dik uzan kırmızıya dönerse düsük önleyici ilaç işte insallah bisey olmaz çok dikkat rt canım
babyberry masallarin 2 kere oldu biri çok çok ince ve azdı diğeri bir peçeteyi doldurur şekilde hastanede kaldım önlem amaçlı ilaç iğne yapıldı. Siz gittiniz mi doktora? Kasık ağrısını çoğu kişi yaşıyor özellikle adet dönemi geldiğinde
Zeytingoz Benim aşırı derecede koku hassasiyetim war berbat biley komşu yemek yapıyor kokusunu alıyorum we tiksiniyorum çok kötü biley 😞normalde bayıldığım deterjan yumuşatıcı kokusu şuan çok kötü geliyor .birde bulantılarım we halsizlik 😞
AsenaEmre Zeytingoz en şikayetçi oldugum konu mide bulantısı 🥺 yemek yiyemiyorum mutfağa giremiyorum sürekli öğürme halindeyken