Anestezist ben de 3 kez prof dr cem atabekoğlu na yaptırdım. Next levelda muayeneler oldu, kanlar ankara tıpta verildi. Yumurta toplama ve transfer de hrs hastanesinde yaptı. 3ü de raporluydu. 7000, 8000 tuttu toplamda
Hrs hastanesine 5450 ödedik hocanın parası ve hastane parası toplamı bu
İlaçlara 1600 1700 civarı gitti
400 de ilk muayeneye verdik.
Bu şekilde. Kişiye özel tedavi olduğu için ilaç parası artıp azalabilir bence.
Ayrıca raporsuz halini de söyleyeyim. Hastaneye 5450 yerine 6450 ödeyecekmişiz
İlaçlar da 3200 tutmuştu en son. Biz hep raporsuz gibi aldık ilaçları, hocanın tanıdık eczacısı kliniğe getirdi direkt, kullanırken raporum çıkınca da 1600 tlsini falan geri ödedi