Homeless20 Nurgul1 27+4 üm canım. Çok memnunum valla evimede çok yakın o yüzden de tercih ettim açıkcası eşim sürekli göreve gidiyor arabada bu halde kullanmayayım dedim :)
Bbcln2913 Ben de bu hafta içi a life hospital Hastanesi’ne gidicem daha öncede gitmiştim gayet memnunum
Homeless20 Nurgul1 oo baya uzakmış.. tabi değer bebeklermiz için ama acil bişey olduğunda falan kolay olur diye düşünüyorum ben yakınlığı