aezgi Kubra_kbr evet canım yatıyorum simdi hastanem cok yakın 10 dakka bile değil cok sükür kötü olursam gideceğim
Sdhs06 aezgi bana yemek temizlik yapabilirsin dedi ağır iş yapma dedi ama dikkat etmeye çalışıyorum yine ayakta fazla durmamaya çalışıyorum korkuyorum bebeğimin kuveze girmesinden falan 🥺 Allah kimseyi hastalıkla imtihan etmeisn
Kzysda aezgi Hamilelikte bebeğinin karnı geriden gelen küçük olan varmı suyu kanı iyi sadece karnı geri 35 4 haftalık 2 kg 😔😔😔😔1 haftada 70 gram almış
Sdhs06 Kızlar eğer yolunda gitmeyen bi Ağrı sancı hissediyorsanız beklemeyin direk gidin hastaneye ihmal etmeyin
Astadavistabeybi aezgi benimde var doktoruma sordum yalancı sancılar başlar olabilir dedi bende nefes darlığı da vardı oda normal dedi bebek baskı yapıyormuş
sdkince aezgi bende dün gece vardı yatamıyodum otursamda olmuyordu biraz sürdü hafifledi ama çok fenaydı doğurcam sandım 36+3 haftalığım daha çok erken gelmesine.