Nurgul1 kacinci haftadasin canim ? Benim de ilk aylarda idrarim koyuydu kan ve idrar tahlili yapiliyor ya ilk zamanlar, karaciger enzimlerim yüksek cikmisti ama sonra kendiliginden düzeldi. Su cok onemli gunde iki buçuk litre icmeye calis icemiyorsan zorla kendini sonra alisiyorsun zaten surekli elin bardaga gidiyor.