Baş ağrısı yaşıyorum uyurken bile ağrıyor. Tansiyonumu kontrol ediyorum. Cok su iciyorum. Karanlıkta oturuyorum hatta sessiz ortamda. Buz küpü ile masaj yapıyorum gözüme başıma enseme filan. Parol almadım hiç çünkü gebelikten önce advil alırdım zor gecerdi zaten. Bi yöntem bilen varsa cok iyi olur gerçekten.