Betus-27 15+2 de doktora gittiğimde her şey yolunda çok şükür ama doktor plasentan rahim ağzında ama şuan sorun teşkil etmiyor kafana takma ilerleyen dönemlerde kontrol edicem hep dedi başına gelen var mı ? Ne gibi sıkıntılar yaratıyor biraz bakındım ama daha çok korkuttu beni şuan 19haftalık olduk pazartesi tekrar kontrolüm var
Ebrumihrimah Betus-27 bana da öyle dedi şuan 15 haftaligim 20 haftaya kadar yukarı çıkar merak etme dedi sadece bu süre zarfında ilişkiyi yasakladı kanaman olursa gel dedi çok şükür birşey olmadı netten araştırma yapmak insanı panik yaptırıyor 🤷🏼♀️ yukarı çıkmıştır inşallah canım
Derya1453 Betus-27 ben de 27 .haftadayım doktor bana da aynısını dedi eğer yukarı çıkmazsa normal doğum zor olur sezaryen doğum yaptıracağım dedi
Dnzz888 Betus-27 benim doktorum da aynı şeyi söyledi ama bu haftalar için gayet normal bir durum olduğunu da söyledi.Hiç kafanıza takmayın.Sevgiler
egesmom Betus-27 kendini hiç zorlama benim de aynı şekilde 13. Haftada oluk oluk kanmayla hastaneye kaldırıldım ve üç gece yattım en son serklaj yapıldı. Kanama olursa ihmal etmeyin ve hastaneye gidin. Ben hala progestan kullanıyorum 🤷🏽♀️
Ylzozprn Bende 16 haftamdayım 12 den beri aşağıda diyor ilaç kullanıyorum en son geçen hafta daha iyi ama hala rahime yakın dedi 20 de bakacağız dedi inşallah hepimiz sağ Salim kucağımıza alırız bebişimizi size dikkat edin vs gibi şeyler söyledi mi
Betus-27 Ylzozprn Ylzozprn bana hiç dikkatli ol felan demedi hatta ilk 2 ay ilişki yasaktı en son muayenemde ilişki felan yasak değil artık dedi ben yine de korktuğum için istemedim ama 🤷🏻♀️ Ne ilacı verdi bunun ilacı varmıymış ki
Betus-27 Ebrumihrimah evet ya gerçekten neler yazıyor o kadar kafama takmamıştım doktorum gayet rahat yanaştı ama bi bakayım dedim netten demez olaydım 🤦🏻♀️
Betus-27 Derya1453 tek sorun normal doğuma engel olması ise sorun değil ama erken doğum , son aylarda hep yatmak , düşük riski , kanama felan baya şeyler yazıyor internette bebeğimize bişey olmasın sağlıkla gelsinde normal sezaryen hiç sorun bile değil 😒
Ebrumihrimah Betus-27 rahim alınmasına kadar yazıyor nette insan ister istemez merak edip araştıriyor sonucu kötü olunca da yine biz üzülüyoruz artık araştırma yapmıyorum netten eşimde kızmaya başladı artık🤭
Betus-27 Ebrumihrimah evet ya onu okuyunca beynimden vurulmuşa döndüm zaten🙀 Allahım sen koru ya ilk gebeliğim ve tüp bebek ile hamile kaldım gerçekten çok panik yapıyor insanı
Ebrumihrimah Betus-27 rabbim sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin inşallah güzel düşünelim rabbim guzelini nasip etsin 🙏
Betus-27 egesmom yok zaten hamileliğimin ilk 2 ayı lekelenmeli olduğu İçin hiç yormadım o zamanlar yinede yormuyorum bende başından beri progestan kullanıyorum devam ediyorum
Gulsah_1626 Benim de aşağı da plesanta ayrıntılı ultrasonda gördü doktor ilerleyen haftalarda yukarı çıkma ihtimali var merak etme dedi ama 30. Haftadayız hala aşağıda
Betus-27 Gulsah_1626 30. Haftaya kadar size herhangi bi sorun oldu mu peki ağrı kanama vs inşallah çıkar Rabbim hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Gulsah_1626 Betus-27 amin teşekkür ederim ağrı olmadı 2 hafta önce çok hafif kan geldi doktora gittim bebeğim baş aşağı dönmüş rahimi zorluyomuş evde dinlenmen lazım dedi doktor dün kontrole gittim hala baş aşağı plesantada aşağıda ilerleyen haftalarda inşallah yukarı çıkar
Guls06 Son gune kadar bebek donecek plesentada yer değiştirecektir benimde basima geldi son gune kadar bekledim bebek dondukce sorunda ortadan kalkti iciniz rahat olsun hersey yoluna girecektir ins…
Betus-27 Derya1453 evet benim doktorumda demesi aslında internetten araştırmamak lazım sanırım 😒teşekkürler 🌸