Tubatunc1991 15 + 4 hamileyim 12+6 da doktorum kıza benziyo dedi 13+3 de rahatsızlandı baska bı doktora gittim oda erkek dedi kafam çok karıştı beklemeliyim sizce
LinaNaz https://imgyukle.com/i/Ypej2U https://imgyukle.com/i/YpeXAH https://imgyukle.com/i/YpeOOo buradan yükleyebilirsiniz bizede tahminde bulunurmusunuz?
Tubatunc1991 Kıza benziyo dedi ama geçen rahatsızlandı baska bı doktora gittim oda erkeğe benziyo dedi