Nalan1212 Kızlar İsim konusu bizi baya bunalttı.anketler yaptım selim miraç yiğit cesur fakat eşim anketten en az oyu alan🤐 cesur ismi yatiyordu.cesur olsun mu diyor ismi fakat yine son sözü bana bırakacak🤣 nasıl sizce kızlar güzelmi kulağa hoş geliyormu sizlerin fikirlerine göre inşallah bende karar varıcam olsun veya olmasın diye tesekkurler.
leskuyenime Nalan1212 içinize sinen isim güzeldir canım saydıklarınin hepsi de güzel, eşinle birlikte sizi en mutlu edecek olana karar verin kimsenin ne dediğine pek kulak asmayın
Dolunayyy Nalan1212 Rabbım önce hepimize de hayırlı sağlıklı imanlı vakti saatinde gelen evlatlar nasip etsin 😇🤲 isimlere gelince Miraç bence. Hem anlami da dinen güzel kulağa da güzel geliyor Rabbım cümleyle birlikte ismiyle yaşatsın 🥰😘
Essila Nalan1212 canım cesur ismi kulağa hiç hoş gelmiyor fikrimce ama miraç yiğit selim bunlar çok güzel
Nalan1212 leskuyenime iste ben aslinda selim yiğit miraç doyordum esimde cesur diyor bende burdan fikir alayim dedim cesur ismi hakkinda
Nalan1212 Tugce1803 bende 3 isim arasindayim ama esim cesur istiyor cesur ismi hakkinda fikir alamk istedim
ExpatMom Nalan1212 Bence gayet hoş ve degisik, arkadasimin da oglunun ismi. Bir sey herkese hos gelmemeli zaten, yoksa o seyde bir karakter yok demektir. Icinize siniyorsa kimseye sormayın, koyun gitsin.
ayseguler01 Nalan1212 Biz Cesur ismini koyacağız gayette güzel kulağa da hoş geliyor kişiden kişiye değişir bu durum hep aynı isimleri duymaktan sıkıldık