Istemkar ben large alıp rahat rahat giyseydim keşke dedim ama artık slmış bulundum bol olur sandım ama elastik bi yapıda zaten. Bir de normal doğum yaptm ve ilk 12saat kadar aşırı kanama oluyo. ilk saatler zaten giyinmeden alt açmayla sarıp yatırdılar sonraısnda giyinince etrafa çıkmaması için rahat oldu depend.