Selinnusta 35. haftalara kadar kullanılmasına izin var diye hatırlıyorum bende. ilk hamileliğimde kullanmıştım . kramplarım vardı. devlet hastanesindeki doktor önermişti 6. 7. aylarımdaydım. her gün bir tane olarak içmiştim. taaaa 37. haftamda doğum için gittiğim doktor bıraktırmıştı. sancını engeller içme artık diye. gerçekten de ilk hamileliğimde hiç sancım olmadı. 39. haftada suyumun gelmesi ile doğuma gittim. ne açılmam vardı ne sancım. birden suyum gelmişti ve sezeryana alındım. bunu da magnezyumu çok ileriki haftalara kadar içmeme bağlıyorum.
şimdiki hamileliğimde tek bir doktora gidiyorum. ona da ağrılarım olduğunu söylediğimde verdi magvitali. çantanda bulunsun. çok yorulduğunda , çok yürüdüğünde , ağrı hissettiğinde iç bi tane dedi. şu an düzenli kullanmıyorum yani sadece gerekli olduğunda. 24. haftamdayım