Elfynsmr Aynı haftadayız canım benimde belimde ağrı var çok fazla, bide bugün sabah uyandığımdan beri karnım ağrıyo tualete gidiyom yapamıyom ama gitmeden öncede altıma yapıcak gibi oluyorum şimdide ara ara çok hafif kasılmalarım oluyo karnımın alt kısmında bende doğum belirtisimi diye endişeleniyorum