pbzm ben stokke ve bugaboo arasinda kalip bugaboo aldim ama mimanin turkiyedeki degil de yurtdisindaki forumlarda dusen bebeklerden, bebegin sigamayisindan, rahatsizligindan, sirf tasarim odakli oldugundan falan bahseden cok var. Biz de guzel/degil, cok pahali/ucuz gibi yorumlar yapiyorlar genelde. Detayli pek anlatan yok. Bu ikisi arasindaysa secenekleriniz ben stokke derim arastirdigim kadariyla.