Eeliff_ 41AEFFE4 3938 4E7E BC1D 660462B4FD30 merhaba hanımlar aktardan bu çatlak yağını aldım sizlerden kullanan var mı acaba bilgisi olan
Mom092 Eeliff_ valla o kadar cok sey kullandim ki canm ama hicbiri ise yaramadi çatlaması genetik bence arkadasim hiçbirşey kullanmadi bitane catlagi yok 😒😂
Eeliff_ Mom092 ahahahah yaa kıyamam benim anneminde hiçbişey kullanmamasına rağmen hiç çatlağı yok inşaallah o zaman ona benzemişimdir
Sevvals23 Yok ben zeytinyağı, bademyağı ve Hindistan cevizi yağı kullanıyorum. Zeytinyağı saf ama diğer ikisini gratisden çok uyguna almıştım. Tavsiye ederim badem yağı 5 TL civarıydı
Yldz3 Eeliff_ valla benim annemin 1 tane çatlağı yok 4 çocuğu var hiçbir şey de kullanmamış ben onca yağı kremi kullandım çatladı heryerim
Eeliff_ Yldz3 yaa yapıyla alaklaı benim annemin de aynı üç çocuk sıfır çatlak ben daha üç buçuk aylığım bakalım nasıl olacak