Selinnusta Belim değişik bir şekilde agrıyo ve karnım 8 dkda bir sertleşiyo bebek bi yana toplanıyo doğurmam herhalde dimş korkmaya başladım gerçek sancı olsa anlarım dimi
Kubra0903 Selinnusta aynı dönemlerde bende de oldu canım doktor yerine yerleştiğini söylemişti. Gün geçtikçe azalıyo ama. İlk olduğunda resmen 3-4 gün belimin ağrından kıpırdayamamıştım
Kubra0903 Selinnusta şuan 38 haftalığım dediğim gibi çok ayakta kalınca veya çok oturunca batma oluyor belimde. Ama o bahsettiğim ilk ağrılar yok. Geçti yani
Kubra0903 Selinnusta he bir de o bebeğin bir ye toplanmasına da alılıyorsunuz alnı daraldığı için tekme atamadığında gerdiriyor kendini ☺ Sıkıntılı bir durum yok yani ☺