bukito ben aylardır kullanıyorum karnımda hiç tüy oluşmadı vazelin ve bebek yağı kullanıyorum.. dediğim gibi bazı şeyler genetik oluyor değiştiremiyoruz..ben hamilelikte olabilcek çoğu şeyi yaşamadım mesela saç dökülmesi cilt bozukluğu bulantı vs annemde yaşamamış..o yüzden amaç bana göre sadece nemlendirmek.🙈 Ben cok umursayan bir insan değilim belki de o yüzdendir 🤣😎