masallarin tüp bebekte son zamanlarda tanıdığm herkeste klasik sorun.. Ama telaş etme bence cnm kanama alanın yoksa ve kahveyse…
Bak ben 2 gn hastanede yattm.. Kanama alanımda var… Ve 2 haftadır kesilmeyen kahve akıntım.. Doktor bana 3 ay yaşayacaksn
Düşevekse ne yaparsak yapalm düşecek dedi..
O yüzden sen içini ferah tut