Hasrt1 Papatya0605 bende 30+4gunluk hamileyim bende sık sık lavaboya çıkıyorum arada vajinaya baskıda hissediyorum
Jdiebsh Papatya0605 32+5deyiz yaklaşık bir aydır bende aynı durumu yaşıyorum ama şu 2 hafta daha da arttı doktor bebek donmemiş yerını bulamadıgından aşagıya baskı yapıyo ondan dedi aykları denk gelıyo cıkartmıyo tuvaletten 😂😂
Papatya0605 Hasrt1 bende öyleydim 30. Haftada baskı 31. Haftada birazda olsa hafifledi ama bu sık idrar bitmek bilmiyor
Hasrt1 Papatya0605 bebek büyüdükçe baskı yapıyor o yüzden valla geceleri zaten uyuyamiyorum sürekli lavabo yada bacak krampları inşallah çektiğimiz herşeye değer sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağımıza almayı Nasip eder rabbim
Ezgirella 29+3 günlük hamileyim bende sık idrara çıkmaktan bıktım. Günün çoğunu tuvalette geçiriyorum sanırım😅
Papatya0605 Ezgirella ahahha bende öyle özellikle uyuyacağıö vakit yada akşam oturup tv izliceğim vakit 😂
Papatya0605 Hasrt1 bende öyleyim canım aynı o şekilde amin amin inşallah kramplarım olmuyor da nefes daralmam ve sık idrar oluyor