Mujgannn3791 canım söylediklerimi nacizane fikrim olarak kabul edip dikkate almanı öneririm .. kesinlikle o eczanelerden aldığın çatlak kremlerini kullanmamanı , sadece badem yağı kullanmanı öneriyorum . Hiç bir şekilde vücudun çatlamaz ve daha iyi görünür. Ben doktorların verdiği kremleri sabah öğle akşam kullandım ve hiç işe yaramadı , bazen insanın genetiğine göre de değişebiliyor tabi , kimisininki hiç çatlamaz kimisinin ki ne yaparsa yapsın çatlar. Ama internette de araştır tek çare badem yağı.