Çok fazla hastası var ve çoğunlukla bekletiyor randevuları.Fazlasıyla pinpirikli. En küçük bir şeyin bile hemen en kötüsünü söylüyor. Zaten gebelikte hormonal yönden farklılaşıuoruz birde onun en kötüsünü söylemesi gerilmeyi daha da artırıyor. Memnun değilim ben açıkçası.