Saniss Normalde çok su tüketen biriydim ama bu gebelikten sonra içemez oldum aşırı susuyorum ama bir bardağı korkarak içiyorum çünkü midem hemen bulanıyor. Zaten bulantıdan ılık su hiç içemiyorum ancak soğuk su o da midemi üşütüyor sanırım içtiğim anda banyoya zor atıyorum kendimi 😔
prensannesi62 Saniss bende senin gibiyim normal de çok rahat günde 2 3 lt su içerken şimdi 1.5 lt zar zor içiyorum zorluyorum kendimi ama her bardak suda midem çok bulanıyor 😟😟
Betulll1 Saniss ben özellikle geceleriii deli gibi susuyorum ama içemiyorum 😒 midem aşırı bulanıyo çünkü inşallah geçer bu günler :(
Vira1 Azar azar içmeyi denesen yudum yudum aralıklı mesela. Bende sabahları 3 4 uydu içtiğim zaman fazla geliyor bir anda kusuyorum.
Ozgeuci İlk zamanlarda öyle oluyor bulantilarin geçince rahat içeceksin merak etme, ben normalde günde 1 lt zor icerdim31. Haftadayim 3,5 litre iciyorum şuan icim yanıyor resmen
Saniss Ozgeuci kendimi bi şekilde geçecek sabır sabır diye diye motive etmeye çalışıyorum sanırım gebelik dönemim bitinceye kadar tek özlemim su olacak 🙈🙈🙈
SILA--123 Saniss ay canım ben de pek bilmiyorum hiç olmadı benim bulantım hic belirti görmedim insallah geçer ama sen bebişi susuz birakmamaya calis
Nurrrr94 Bende de aynı sıkıntı var ne yapsam geçmedi aşırı susuyorum ağzıma aldığım an iğreniyorum bulantılar kaçıncı haftada geçer tahmini ben 14+3 deyim
Saniss Nurrrr94 işte herkese göre değişiyormuşta 20. Haftadan sonra diyor bazıları. Ama bide ırsiymiş annem bende 5. Ayına kadar cekmiş
Saniss SILA--123 kimisinde rahat geçiyor kimisi zorlanıyormuş bünye işte sabırla beklicez geçmesini 3 bardağı geçmiyor belki benim günlük ya