Kızlar adetim gecikti ne kadar test yapsamda negatif çıkıyor ve ayriyeten şdrar yolları enfeksiyonu olduğu için kendimi hep sirkeyle yıkamam lazım az önce kendimi yıkarken rahmimin çok aşağı indiğini gördüm yani kendimi yıkarken elime değdi midem bulandı şok oldum normal mi ya çok tuhafıma gitti