Kızlar iyi akşamlar ben 9 haftalık gebeyim. Rabbim isteyene nasip etsin🤲🏻 Sorum şu önceden de çok yemek seçen iştahsız biriyim hamile olduğumu öğrendiğimden beri kendimi biraz zorlamaya çalışıyorum. Şükür aşırı bulantım yok sadece arada oluyor ama ne kırmızı et tüketiyorum ne süt ürünü ne doğru düzgün sebze. Vicdan azabı çekiyorum, kendimi zorlamaya çalışıyorum midem almıyor canım istemiyor. Siz nasıl besleniyosunuz? Bana sağlıklı beslenmek için bebeği iyi beslemek için önerileriniz var mı? Kırmızı et veya süt ürünü için özellikle bı çare var mı