Hanımlar bir haftadır yeşil akıntım vardı , bugün 2 kere kahverengi leke geldi çok küçük dü peçeteyi yaklaştırarak baktım bildiğiniz kahvernegiydi. İlk başlarda da kanamam olmuştu progrsteran kullanmıştm gene kullanıyorum . 2 hafta öncede hafif oldu kan uyuşmazlığımız vardı iğnesi vurundum ama çok şaşkınım şuan. Rabbim korusun. Başına gelen var mı?