Selcan1 Merhaba 4 gün önce sezeryanla doğum yaptım. Doktoruma korse dediğim de önermiyorum dedi. Ne yapmalıyım ? Böyle doktoru önermeyen var mı neden önermedi bilmiyorum. Kullanmak istiyorum ama. Yoksa göbeğim kalır ne zaman başlamam lazım
bburcu Selcan1 benimki önerdi ben kullanamadım fenalık geliyor takınca 😅 çok az kaldı göbeğim 1 ay oldu doğuralı
Beker Selcan1 doktorunuzu dinleyin o daha iyi bilir dikişlerin izin durumunu kuzenime olduğu gün taktırmış mesela ve kuzenim ağrım bile azaldı demişti ama size önermiyorsa bir bildiği vardır sonuçta herkesin bünyesi vücudu farklı canım
Alyaamm1616 Selcan1 Ben sezeryandan tam 7gun sonra takmaya başladım ben 2gebeliğimde de. Ve korse beni aksine daha da rahatlatmıştı belim ağırıyordu belimi destekledi falan ama bilmiyorum bir daha sorun isterseniz 👍🏼