24+4 üz bizde bende bıraz agrı sancı ile gttim öncesinde parol kullandım rahatladım ama sonra ihmal etmek istemedim iyiki gitmişiz açılmam bile olmus serum ilaçlar ciger geliştirici vs vurulduk cok dıkkat etmek gerkıyomus, bende hareketlendikçe cok mutlu oluyorum ama agrı da yapıyo işte annelik iyi olsunlar bize yeter , dilkat edin ihmale gelmiyor