Rmys11 yani benim doktorum direk istedi canım hatta o dönem 2 doktora gidiyordum biri normal kadın doğumcu biri perinatolog ikside istemişti 4. Saat olmasına falan çok dikkat edildi hemen kan verdim bitti 3,4 günede sonuçlar gelmişti iğne dozun yeterli geldi hatta kiloma göre 4000 lik kullanmam lazımdı ama ben 6000 le başladım tam bu san gayet iyi demişti doktorum