Ayshe merhaba bende isviçrede yaşıyorum, 2.hamileliğim , 11 yıldır burdayım, 7 yaşında oğlum burda doğum yaptım,hiç korkmayın, okadar ilgileniyolarki, çok dil bilmenize gerek yok, eşinizin yanınızda olması yeterli, ebeler çok iligili, elini tutarlar, sakinleştirirler, prenses gibi hissedesiniz, isterseniz tercümanda ayarlıyorlar bildiğim.