Seda-seda Baby me bebek bezi kullanan, kullanacak olan yada bilgisi olanlar? Hangi bebek bezi daha iyi. Karar vermekte birbirimize yardimci olalim🤗
ysfali06 Seda-seda 1bçk sene yeğenimde kullandık ne pişik ne taşma hiç birşey olmadı. Bi ara bez bulamayıp sleepy ve molgis denedik ikiside sızdırdı ve pişik yaptı. Tabi pişik konusu bebekten bebeğe değişiyor. Ama taşma konusunda sleepy kullanan çoğu kişi taşırdığı için şikayetçi 🤷♀️
Ttugbatrn Seda-seda bende henüz doğmamıs bebeğim icin baby me aldım canım. Memnuniyet çok fazla gerçekten çok araştırdım sleepy kesinlikle taşırma yapıyormuş. Bende denemek için aldım baby me bakalım 🤷🏼♀️