Fatma1212 Ankara şehir hastanesinde normal doğum yapan var mı suanlık bi sorun olmazsa 39+5 im bu arada normal olacak sorun olmazsa kaç haftaya kadar bekletiyorlar sancı gelmezse bilgisi olan ??
Ayferol0 Fatma1212 Bende orda doğum yapacağım 40+3 haftalığım dün kontrolüm vardı doktor bir şey olmazsa 41+3e kadar bekletiyoruz dedi ve 3 günde bir kontrole çağırıyoruz dedi