Halimer Kubra0507 bende öyle senle aynıyız doktor ne dıyo kaç gun var gobo dpguma dıyor bana carsamba catı muayenesı yaptı 4 5 gunun daha var gıbı dedı dun de nısan gıbı bısey geldı sanırımm sarı yogun bıseydı ama suan tık yok
busbus35 Olsun bebeis anne karnını sevmiş ennde sonunda gelcek 😁🙏ama ağırlaşmış siniz dir benmde 39+1 de günüm sezryan olcam ikinci ❤️😇 sizde sağlıkla alın kucağıniza vakti saati geldimi gelir annesi
Kubra0507 Halimer 40 haftada doğuma alırız dedi canım bana salıda zaten 40 oluyoruz büyük ihtimalle suni sancı verirler çünkü benim hiç sancım yok ve açılmada çok yok bende